Gemakkelijk en snel / Easy peasy

Ook deze achtergrond had ik nog op mijn werkplek liggen. Na het afdrukken van mijn acrylblok gisteren heb ik weer een 2de afdruk gemaakt. Het is toch zonde om die inkt verloren te laten gaan? Ik heb er simpelweg een Hero Arts Cling Stamp op gezet in AI Russet en dit gecombineerd met een oude postzegel uit mijn voorraad. De rand van het kaartje nog wat bewerkt met de Tim Holtz Distressing Tool, gemat op geel papier en een roestbruin kaartje. Klaar!

After I made my background yesterday, I stamped my acrylic block a second time.  I don’t want to waste a drop of ink. Today I simply added a Hero Arts Cling Stamp in AI Russet and looked for a matching postage stamp in my stash. Then I distressed the card with my Tim Holtz Distressing Tool and matted it on yellow and rusty cardstock.  That’s it!

~ door Monique op 3 maart 2011.

2 Reacties to “Gemakkelijk en snel / Easy peasy”

  1. Ik vind deze ook héél goed gelukt!!!

  2. Wat zijn ze weer schitterend!!!

Geef een reactie

 
