Fabric Friday # 9

Het is al een hele tijd geleden dat ik nog iets “stoffigs” kon laten zien. Maar gisteren heb ik deze shoppingtas afgewerkt.

I didn’t sew anything for quite a while, but yesterday I finished this totebag I made for my daily shopping.

~ door Monique op 4 maart 2011.

2 Reacties to “Fabric Friday # 9”

  1. Weer zo’n echte WAWIE tas Monique

  2. Een prachtige tas zeg…daar kan ik een beetje jaloers om worden, want naaien is niet aan mij besteed. Daarentegen inkt, stempels en een fototoestel…dat zijn wel mijn maatjes…Jouw kaarten zijn ook prachtig hoor.
    Groetjes Patrice

Geef een reactie

 
