Lente / Spring

Vandaag wil ik jullie een naïef lentekaartje tonen. Voor de achtergrond heb ik een reclamefoldertje van een tuincentrum geplunderd. Ik heb gewoon wat fotootjes van bloemen langs een liniaal uitgescheurd en op m’n cardstock geplakt. Dat heb ik goed laten drogen en daarna heb ik er met een droog penseel wat gesso over geborsteld. Weer laten drogen en dan gesponst met DI Peeled Paint. Daarna heb ik wat blaadjes gestempeld met AI Olive en een paar bloemetjes en een vlinder met AI Jet Black. De bloemen en de vlinder zijn gepaperpieced. De tekststempel komt van een clearsheetje van de Action en de andere stempels zijn ook clearstempels maar dan van Artemio.

Today I’d like to show you a springcard. For the background I took an advertisingfolder of a local gardencenter apart. I just tore out some flower pictures and glued them to a piece of cardstock. Then I dry brushed a little gesso over it and let it dry. Next I sponged it with DI Peeled Paint and stamped the leaves with AI Olive. Then I paperpieced the flowers and the butterfly. Stamps used are Artemio, except for the sentiment which came from a clear sheet I bought in a discount store.

~ door Monique op 6 maart 2011.

Eén reactie to “Lente / Spring”

  1. Heel mooi Monique, je achtergrond is prachtig!!

Geef een reactie

 
