Joseph’s coat

Op de “Creatief met stempels”-groep daagt Christine ons uit om een kaart of atc te maken met de Joseph’s coat techniek. Deze kaart is mijn bijdrage. Omdat ik geen brayer heb, ben ik aan het sponsen gegaan. Eerst heb ik met Colorbox Marigold, Canary en Peony gesponst, dan heb ik de krul van Art Talent (bij Kruidvat) erop gestempeld met Versamark en met clear geëmbossed. Daarover een flinke laag Colorbox Black gesponst en de inkt van de geëmbossedete krullen afgeveegd met een zacht doekje. Omdat ik per ongeluk een paar krullen een beetje over elkaar gestempeld had (je ziet dat niet zo goed met Versamark hé) heb ik daar een cirkel op geplakt. De tekst is een stempel van Marianne Design die ik wat opgepept heb met een paar plakparels. De hoekjes even met een hoekponsje bewerkt en de kaart gemat op fuchsia en zwart. 

At the “Creatief met stempels”-group Christine challenged us to make a card or atc using the Joseph’s coat technique. I made this card to enter. Because I don’t have a brayer, I sponged Colorbox Marigold, Canary and  Peony on first. Then I stamped the swirl with Versamark and embossed it with clear embossing powder. The last step is to cover it all with black ink and wipe it off the embossed area so it pops. I stamped a few swirls that overlapped so I covered that up with a circle, added a sentiment and a few sticky pearls. I also punched the corners and matted the card on fuchsia and black cardstock.

~ door Monique op 9 maart 2011.

Geef een reactie

 
