Fabric Friday #10

Omdat ik een beetje bijziend ben moet ik een bril dragen als ik achter het stuur zit. En als je een bril draagt, al is het maar af en toe, is een hoesje om hem in te steken wel handig. Het hoesje dat ik bij de opticien kreeg was versleten, dus heb ik me een nieuw gemaakt. De vierkantjes zijn 1,5 cm x 1,5 cm.

When I’m behind the wheel, I need to wear my glasses. And when you have glasses you need a little something to keep them safe when you’re not wearing them. So I made myself such a little something. The squares are a little bigger than 1/2 inch.

~ door Monique op 25 maart 2011.

3 Reacties to “Fabric Friday #10”

  1. Een in frisse kleurtjes, mooi!

  2. Dag Monique

    Sorry dat ik het langs deze weg doe maar ik kon nergens je mailadres vinden.
    Ik wou je bedanken voor je mooie kaart maar vooral voor je mooie woorden van troost bij het verlies van mijn papa.
    Het deed me veel deugd.

    Anne Inghels

  3. Mooi gemaakt Monique! Lijkt me een handig etui!

Geef een reactie

 
