Condoleance kaartje / Condolance

Een zwart-wit kaartje voor condoleance. Niet dat ik er meteen eentje nodig heb, maar het is altijd handig er eentje op voorraad te hebben. Ik heb hier de stamp kissing techniek gebruikt met 2 designblocks van Hero Arts. De tekst is een clear stempeltje van Marianne Design.

A black and white card for condolance. Not that I need one right away, it’s for my stash. I used the stamp kissing technique this time. Stamps are Hero arts designblocks. The sentiment is a clear stamp by Marianne Design.

 Hieronder de designblocks die ik gebruikte.

Below the designblocks I used.

~ door Monique op 31 maart 2011.

Eén reactie to “Condoleance kaartje / Condolance”

  1. Condoleance kaartjes zijn moeilijk om maken vind ik, maar deze kaart vind ik wel heel erg mooi!!

Geef een reactie

 
