Tag

Deze tag heb ik gemaakt voor de Art Journey Challenge. Hij is nogal groot uitgevallen (25 x 10,5 cm), maar ik vind de vorm erg leuk. Alle gebruikte stempels zijn van Art Journey en ik heb gestempeld met AI Jet Black en Olive, alsook met DI Tumbled Glass. Om te sponsen heb ik ook DI Tumbled Glass en Peeled Paint gebruikt. De planten en het elfje zijn ingekleurd met kleurpotloodjes.

This is a tag for the Art Journey Challenge. It’s quite big (about 10 by 4 inch), but I really like the shape of it. All stamps used are Art Journey and I stamped with AI Jet Black and Olive. I also used DI Tumbled Glass for stamping and sponging as well as Peeled Paint. Coloured the images with my colouring pencils.

~ door Monique op 7 april 2011.

15 Reacties to “Tag”

  1. Mooi, en mooi gesponst ook.

  2. Wat een leuke vorm, Monique! Je tag is echt schitterend. Bedankt voor het meedoen aan Art Journey Challenge # 8.

  3. Schitterende tag en prachtige vorm! Leuk dat je mee doet aan de Art Journey challenge #8.

  4. ik vind de vorm alleen al prachtig, erg mooie tag Monique.

  5. Wat een leuke vorm! Erg mooi.

  6. Prachtig Die vorm en het gehele plaatje

  7. Wat een schitterende tag Monique! De vorm is inderdaad heel mooi en bijzonder. Zelf geknipt, gestanst, zo gekocht? De lay-out en kleuren vind ik ook erg mooi. Compliment hoor!

  8. geweldig!

  9. Wat een schitterende tag, mijn complimenten.

  10. Heel mooi Monique!! Alles staat precies op zijn plek, en wat een originele vorm!

  11. It’s great!

  12. Prachtig tag Monique,
    mooie vorm!

  13. Wow! monique die ziet er goed uit!

  14. fab tag and love the shape.Thanks for joining us over on AJ #8

  15. Oooh, wow, this is sooooo beautiful, love it

Geef een reactie

 
