ArtSpecially Event Zeist

Afgelopen zaterdag was het een feestdag voor stempelaars, want het was weer beurs in Zeist. Naar goede gewoonte was alles weer prima georganiseerd, het was een waar feest om er rond te lopen en al dat mooie rubber te bekijken … en ook wat te kopen natuurlijk. Ikzelf heb m’n collectie Art Journey stempels flink aangevuld, wat stempels van Octopode Factory bevinden zich nu ook in mijn bezit en bij Stampinback heb ik ook heel wat moois uitgezocht. Het steampunksheet van Oxford Impressions heb ik van m’n verlanglijstje kunnen schrappen en ik heb ook nog een paar House Mouse-jes mee naar huis genomen. De nieuwe ArtSpecially boekjes van Eefke Moes en Miranda Degenaars kon ik ook niet laten ligggen. Met een volledig geplunderde portemonnee en vermoeide voetjes ben ik heel tevreden weer huiswaarts gekeerd. Nu al dat nieuwe rubber nog op looptape zetten zodat ik er zo snel mogelijk mee aan de stempel kan  :-)) 

De workshops waren ook weer prima verzorgd en ik heb ze alle 6 kunnen doen. Zie hieronder voor de resultaten. Dit jaar werden er allemaal tags gemaakt en aan de ingang hadden we allemaal een sleutelring gekregen waar de gemaakte tags dan weer allemaal aan gehangen konden worden.

~ door Monique op 18 april 2011.

Geef een reactie

 
