Spaghetti en stempelen !? / Spaghetti and stamping !?

Wat heeft spaghetti nu me stempelen te maken??? Wel … toen ik de verpakking van de spaghetti uit elkaar haalde om bij het oud papier te doen, viel me op dat de binnenkant veel weg had van kraftpapier. Daar moest ik natuurlijk eens wat mee doen. Ik bedacht dat een techniek die ik gezien had op de beurs in Zeist bij de stand van Judi Kins hier wel eens goed bij zou kunnen passen. De witte vierkantjes zijn geschilderd met gesso en na het drogen bestempeld. De gebruikte stempels zijn van Hero Arts (tekst en definitie) en Artemio (bloem en libelle).

How do stamping and spaghetti relate to each other ??? Well  … when I took the packaging of the spaghetti apart, I noticed that the inside looked like kraftpaper. So I had to use this free material of course. A technique that I saw at the fair in Zeist at the Judi Kins booth came to mind and I got to work. The white squares are painted with gesso and stamped on. Stamps used are Hero Arts (text and definition) and Artemio (flower and dragonfly).

~ door Monique op 26 april 2011.

Geef een reactie

 
