Strepen / Stripes

Deze kaartjes zijn makkelijk te maken, redelijk snel klaar en ook goedkoop als je tijdschriften gebruikt zoals ik. De reepjes papier voor de achtergrond heb ik namelijk uit tijdschriften gehaald. Ik heb zo ongeveer een kast vol scrappapier, maar om één of andere reden gebruik ik liever repen die ik uit de Libelle heb gescheurd. Enfin, ik heb de repen allemaal op dezelfde lengte gesneden en in een bargello-patroon op een kaart geplakt. Nog een geëmbossed tekstje erbij en klaar! De gebruikte stempels zijn van Hero Arts.

These cards are easy and quick. And if you use paper from magazines they’re inexpensive too. The paperstrips to make the background came from a magazine, I cut them all at the same length and glued them on a card in a bargello-pattern. I added a sentiment as a focal point and there you go! All stamps used are Hero Arts.

~ door Monique op 30 april 2011.

Geef een reactie

 
