Open dagen

Komend weekend zijn het open dagen bij Happy Hobby te Overpelt. Er zullen een heleboel koopjes zijn en ook demo’s/workshops. Ik zal er zijn om het werken met Derwent Coloursoft potloden en Sansodor te demonstreren. Daarom ben ik druk bezig met het maken van voorbeeldjes en voorlopig kan ik daar nog niks van laten zien. Maar als je in het weekend tijd hebt, kom eens kijken. Misschien kan je nog wel een koopje doen en ik heb me laten vertellen dat er ook koffie en gebak zal zijn. Zie ik je zaterdag of zondag ?

Next weekend I’m demonstrating with Derwent Coloursoft pencils and Sansodor at a local crafting store. I’m very busy at the moment making examples and have nothing to show you yet.

~ door Monique op 10 mei 2011.

Geef een reactie

 
