Verjaardagskaartje / Birthdaycard

Dit verjaardagskaartje is voor de moderator van één van de yahoogroepen. Ik heb gestempeld op een pagina uit een oud boek die ik bewerkt heb met krijtjes en gesso. De stempels heb ik tweedehands gekocht, dus ik ben niet zeker van het merk, maar ik vermoedt dat ze van Prima Marketing zijn. Het schattige meisje met vleugeltjes komt van een collagesheet van www.collagestuff.com en kocht ik ooit bij Art Journey. Ik heb voor haar een kroontje geknipt, gewoon uit de losse pols, en dat gekleurd met Colorbox Gold. Nog een paar letters uit het boek geknipt en een paar lijntjes getrokken met een fineliner.

I made this card for the moderator of one of the yahoogroups. I stamped on an old bookpage that I coloured with crayons and gesso. The stamps are second hand so I’m not sure which brand they are, but I suspect they are Prima Marketing. The winged little girl comes from a collagesheet from www.collagestuff.com  and I made her a handcut crown coloured with Colorbox Gold. The letters are cut from the same old book and I drew some lines with a fineliner.

 

~ door Monique op 22 mei 2011.

Eén reactie to “Verjaardagskaartje / Birthdaycard”

  1. Heel mooi kaartje Monique!!

Geef een reactie

 
