Moois in de brievenbus / Beauty in my mailbox

Een prachtig label dat ik kreeg van Linda VdK inspireerde me tot het maken van dit kaartje. Eerst zie je het label, dan mijn kaart.

A beautiful label that landed in my mailbox inspired me to make this card. First you see a picture of the label, then one of my card.

Ik heb gesponst met DI Tumbled Glass en Shabby Shutters, gedeeltelijk over een rastertje, en gestempeld met AI Olive. De gebruikte stempels zijn van Artemio (planten en vlinder) en Stampinback (tekstrondje).

Materials used are DI Tumbled Glass and Shabby Shutters for sponging and AI Olive for stamping. Stamps are by Artemio (plants and butterfly) and Stampinback (text).

~ door Monique op 28 mei 2011.

Eén reactie to “Moois in de brievenbus / Beauty in my mailbox”

  1. Prachtig Monique, zo zie je maar dat wij creativelingen overal inspiratie uit halen!!

Geef een reactie

 
