Nog gescrapt / Scrapped some more

Nog een paar scrapkaartjes. Ik heb er “Cards Only” bij genomen voor de lay-outs.

Some more scrapcards. I took a peek in a magazine for the layouts.

Voor deze kaartjes heb ik van alles uit m’n voorraad gebruikt, wat ik wel eens vaker zou mogen doen. Ik hoorde onlangs van iemand dat er menssen zijn die zichzelf een uitdaging stellen, die dan inhoudt dat ze een bepaalde tijd werken zonder nieuwe dingen te kopen. Misschien moet ik er eens over nadenken om dat ook eens te doen. Met de stapels spullen die ik verzameld heb zou ik een heel eind komen denk ik. De gebruikte stempels op het onderste kaartje komen van Action.

I used up lots of stuff from my stash for these cards, which I should do more often now I think of it. Maybe I should challenge myself to create without buying new supplies, see how long I can “survive”. Mmmm, that might be worth considering …  I suppose my supplies would last quite some time …

 

 

~ door Monique op 4 juni 2011.

Geef een reactie

 
