Bloemen / Flowers

Voorlopig heb ik nog heel veel plezier in het scrappen. Overal zie ik leuke fotootjes die ik kan gebruiken. En het is interessant om in mijn voorraad te zoeken naar passende papiertjes om daarbij te gebruiken. Zo krijg ik eens een beter zicht op alles wat ik zoal heb en wat op zich dan weer een bron van inspiratie is.

I’m still having lots of fun scrapping. Everywhere I look there are beautiful photo’s I can use. And while going through my stash in search of nice papers to use, I get a good vieuw of all the nice goodies I have accumulated over time. Which in itself is again a source of inspiration.

De gebruikte stempel op de groene kaart is van Hero Arts. Op de andere kaart heb ik een stempeltje van Marianne Design (sentiment) en eentje van Sirius (defifnitie) gebruikt.

Stamps used are Hero Arts (on the green card), Marianne Design (sentiment on the lavender card) and Sirius (definition on the lavender card).

~ door Monique op 5 juni 2011.

Geef een reactie

 
