Dahlia’s

Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog van me heb laten horen. Ik ben erg druk geweest met van alles en nog wat. Studerende dochters die bevoorraad moeten worden en andere huishoudelijke verplichtingen hebben mijn tijd in beslag genomen. Maar ik heb me ondertussen ook een beetje verdiept in de wereld van de Zentangle, maar daarover waarschijnlijk binnenkort meer. Hier nu een kaartje met bloemetjes in groen en rood; een combinatie die ik vroeger uitsluitend gebruikte voor kerstkaarten, maar voor een zomers kaartje kan het ook prima moet ik nu vaststellen. ’t Was waarschijnlijk gewoon iets dat tussen m’n oren zat   ;-))

It’s been a while since you all heard from me, isn’t it? Well I’ve been very busy with all sorts of household issues and in between chores I’ve been exploring the world of Zentangle, but more about that later. For now I’d like to show you this flowery card in green and red; a colourcombo I used to use exclusively for christmascards but I have to admit it is perfect  for a summery flowercard too. I think it was just a thing in my head   ;-))

Ik heb voor deze kaart licht groene cardstock gebruikt natuurlijk. Enkele restjes voor de geponste vlindertjes en voor het gestempelde tekstrondje van Stampinback. Het overige papier dat ik gebruikte komt allemaal uit tijdschriften. Dus het is nog een voordelig kaartje ook.

For this card I used green cardstock of course, some scraps to punch out the butterflies and stamp the Stampinback sentiment (which says : seize the day), and all other paper came from magazines. So it is a very economic card too.

~ door Monique op 20 juni 2011.

Eén reactie to “Dahlia’s”

  1. Heel zonnige en kleurige kaart, prachtig!!

Geef een reactie

 
