Boom / Tree

Toen ik voor de vlinderkaartjes van de vorige post een knoop aan het zoeken was, vond ik deze leuke appelknoopjes in mijn knopendoos. Toen viel me ook te binnen dat ik nog ergens een zelfgemaakte mal voor een boom had liggen, de restjes doos erbij genomen en ik was weer vertrokken …

When I was going through my buttoncontainer, looking for a nice button to use on the card in my previous post, I found these cute applebuttons. Then I remembered I had a homemade template for a tree somewhere and there you go …

De boekpagina die ik hier gebruikte voor de achtergrond is gesponst met DI Shabby Shutters en Tumbled Glass. Het bloemenstempeltje is er eentje van De Stempelmakers, het tekstje is van Marianne Design.

The bookpage that I used for the background was sponged with DI Shabby Shutters and Tumbled Glass. The flowerstamp is by De Stempelmakers, text is by Marianne Design.

De basis voor deze kaart is craft cardstock. Het tekststempeltje dat ik hier gebruikte is er eentje van Sirius Hobby.

For the base of this card I used craft cardstock. The little textstamp I used on this card is by Sirius Hobby.

Op het cardstock dat ik voor de achtergrond van kaart nummer drie gebruikt heb is gesso aangebracht met een oude creditkaart. De randjes heb ik opgeruwd met de paperdistresser van Tim Holtz. Het tekststempeltje op deze kaart is van Studio Light (My Friend Ronnie) en het vlindertje is er eentje van Marianne Design (Eline’s Babies).

For the background of card number three I used an old creditcard to applie gesso to my cardstock and I roughed up the edges with Tim Holtz’s paperdistresser. Textstamp is by Studio Light (My Friend Ronnie) and the little butterfly is Marianne Design (Eline’s Babies).

 

~ door Monique op 23 juni 2011.

2 Reacties to “Boom / Tree”

  1. Wat een leuk idee! Je hebt drie totaal verschillende kaarten gemaakt met dezelfde basis! Erg mooi! En dat appeltje zou ik maar vaker gebruiken…

    Groetjes Wilma

  2. Echt leuk gedaan! Tof idee! Met dezelfde lay-out toch zo’n verschillende kaartjes! Echt Monique… :)

Geef een reactie

 
