Me to you

Deze schattige beertjes zijn nu ook als stempels te verkrijgen en natuurlijk heb ik er een paar geadopteerd   :-)    Ik heb meteen ook eens een nieuwe kaartvorm uitgeprobeerd, wat me trouwens uitstekend bevallen is. Misschien ook wel leuk voor kerstkaarten?

Just had to adopt a few of these cute little bears  :-)    I also wanted to make a triangular card and I’m quite pleased with the result.  Maybe this is a nice shape for Christmascards?

Voor de kaartbasis gebruikte ik een A4 cardstock. Aan één zijde meet je 11 cm af voor de korte kant en voor de lange (onder)kant meet je 15,5 cm af. Dan trek je een schuine rillijn tussen deze 2 punten en plooi je de cardstock dubbel. Nu kan je ook de andere kant van de kaart mooi gelijk snijden. Wel even opletten als je de gestempelde afbeelding er op plakt.  Deze mag niet hoger komen dan het hoogste punt van de kaart, anders past ie niet meer in een enveloppe.

Fijn weekend iedereen!      Have a great weekend everyone!

~ door Monique op 1 juli 2011.

Geef een reactie

 
