Bloemetje / Flower

Vandaag een heel eenvoudig kaartje.

A clean and simple card today.

Het bloemetje dat ik hier gebruikte is een brad. Laatst was ik bij Kruidvat, toen mijn oog op een mandje met allerlei kleine spulletjes viel. Nu voel ik me altijd aangetrokken tot zulke rommelmandjes/bakjes, ik moet er altijd eens in snuffelen. En zo vind je dan wel eens interessante dingen hé. Dit keer dus deze leuke rubberen bloemenbrads. Voor het bloempotje haalde ik nog eens een oude pons uit de kast. Het stempeltje is er eentje van Inkadinkado.

The little flower I used on this card is a brad, the flowerpot is punched and the stamp used is by Inkadinkado.

~ door Monique op 5 juli 2011.

2 Reacties to “Bloemetje / Flower”

  1. Eenvoud siert en het is toch zo’n mooi kaartje!!

  2. helemaal top! slimme combi van kleine dingetjes Monique.

Geef een reactie

 
