Vintage

Een vriendin vroeg me om kaarten te maken voor 2 verschillende diamanten paren (60 j getrouwd). Als ik kaarten in opdracht maak, vind ik het altijd fijn als ik de opdrachtgever een beetje keuze kan bieden. Dus hier is weer een serietje van 2.

A friend asked me to make some cards for 2 diamond anniversaries (60 years together). When I make cards on demand, I like to offer some choice, so here’s another series of 2.

De vintage plaatjes die ik gebruikt heb zijn Stickeroos van Penny Black, cardstock is van Eline’s vintage, de tekststempel is van Stamps Antwerpen en de andere stempel is van Marianne Design. De roos en rozenblaadjes zijn stickertjes van bij Zeeman.

De poststempels en handgeschreven tekst zijn stempels van Paperbag Studios. Ik gebruikte ook  nog een plaatje van hetzelfde vel Stickeroos, de andere helft van Eline’s vintage cardstock , een paar snijmallen van Marianne Design, een paar peel-off cijfertjes, een paar bloemetjes, een hartje van Artemio met een lintje erdoor en nog wat  vlinderstickertjes van Zeeman.

 

 

~ door Monique op 7 juli 2011.

3 Reacties to “Vintage”

  1. Wat zijn ze prachtig, ik zou helemaal niet weten wat kiezen ik zou ze gewoon allebei nemen zo mooi ze zijn!!!

  2. Ik vind beide vintage kaarten prachtig Monique!

  3. Prachtige huwelijkskaart!!!!
    Mag ik je iets vragen?de drieluikkaart maak je die zelf of waar zijn die eventueel te verkrijgen?
    anne.inghels@telenet.be

Geef een reactie

 
