Landschapje / Little landscape

Afgelopen voorjaar kocht ik op het ArtSpecially Event in Zeist het boekje van Eefke Moes. Daarin staan hele mooie kaarten met landschapjes, maar tot voor kort had ik daar geen passende stempeltjes voor. Tot ik op het blog van Elke Verschooten zag dat zij die had. Dus toen ik vorige week in Antwerpen was heb ik er een aantal gekocht.

Last spring I bought a book by Eefke Moes about making landscape cards. I wanted to try that too but until a little while ago, I didn’t have the litlle stamps to do so. But last week I was at Elke Verschootens store in Antwerp where I bought some.

En dit is dan m’n kaartje. Het ovaal is geëmbossed en de stempeltjes zijn van Art Impressions.  In het boekje wordt gewerkt met aquarelverf voor de achtergrond, maar ik heb chalks gebruikt, dat ligt mij beter. Dit is vooral een oefening in de kunst van het weglaten, of hoe minder soms toch meer kan zijn.

And this is my card. The oval is dry embossed, the little stamps are by Art Impressions. In the book watercolour is used for the background but I used my chalks, that’s more my style. This is a very good example of how less can be more.

 

~ door Monique op 10 juli 2011.

2 Reacties to “Landschapje / Little landscape”

  1. Monique, hoe mooi, ’t is gewoon prachtig.

  2. Prachtig Monique!
    Ben vorige week ook bij Elke geweest, en dat hekje is ook in mijn winkelmandje beland :)

Geef een reactie

 
