Vakantie / Vacation

De volgende paar weken zal het hier erg stil zijn. Ik ga een tijdje vakantie vieren met m’n gezin. Het stapeltje leesvoer ligt al klaar … tot binnenkort.

In the next few weeks I will be enjoying my vacation with my family. My pile of reading awaits … see you soon.

 

~ door Monique op 15 juli 2011.

3 Reacties to “Vakantie / Vacation”

  1. Monique, ik wens je samen met je familie een mooie vakantie toe.
    Justine

  2. Ik hoop dat je een heel fijne ontspannen vakantie hebt gehad wanneer je dit leest. Wij zijn net terug en ook bij ons is er een stapel boeken verslonden…naast stempelen eens iets anders hé…in alle rust en stilte genieten van het geschreven woord!

    Groetjes en welkom back Patrice

  3. Hoi Monique, ik hoop dat je een heel toffe vakantie had, en goed hebt kunnen uitrusten (en lezen…:))))
    Ik ga er volgende week ook even tussenuit…
    Groetjes Enny

Geef een reactie

 
