Cadeaulabeltjes / Giftlabels

Van een vriendin kreeg ik een heel stapeltje cadeaulabeltjes met de vraag er ook een aantal voor haar te bewerken. Tja, dan ga je maar aan het werk hé    :-)    Ik heb me eens lekker uitgeleefd met m’n distress inkten.

A friend gave me some giftlabels to alter for her. So I went to work and had a ball with my distress inks   :-)

Ik heb geprobeerd om er voldoende variatie in te brengen, zodat ze ze kan gebruiken voor allerlei gelegenheden.

I tried to diversify, so she can use them for all kinds of occasions.

Ook een aantal gemaakt zonder tekst.

Also made some without greeting.

~ door Monique op 29 augustus 2011.

Geef een reactie

 
