The Octopode Factory Friday Challenge

Dit maakte ik voor de streepjeschallenge van deze week.

Made this for the stripey challenge this week.

Mijn distress inkten zijn weer goed van pas gekomen, hier heb ik gesponst met Shabby Shutters en enkele strepen getrokken met Mustard Seed, Peeled Paint en Broken China. De tekst in de achtergrond is gestempeld met Shabby Shutters, de rest met AI. De gebruikte stempels zijn van Stampers Anonymus (lijnen), Artemio (kinderwagentje), All Night Media (nauwelijks zichtbare tekst in de achtergrond) en The Octopode Factory natuurlijk (meisje). De tekst (hush little baby …) heb ik gestempeld met de oude stempeldoos uit mijn kindertijd.

Distress inks are used for sponging and AI for stamping. Stamps used are Stampers Anonymus (scratches), Artemio (baby carriage), All Night Media (almost invisible text stamp in the background) and The Octopode Factory offcourse. The lines above are stamped with an old printing set from my childhood.



~ door Monique op 8 september 2011.

3 Reacties to “The Octopode Factory Friday Challenge”

  1. this is lovely! thanks for playing!

  2. Oh Monique, prachtige kaart! Ik vind de felle kleuren schitterend. En dat zinnetje komt uit een liedje als ik me niet vergis, maar ik kan het voorlopig nog niet thuisbrengen!

  3. Heel leuk kaartje en prachtig van kleuren!!

Geef een reactie

 
