Stempelen zonder stempels / Stamping without stamps

Op de Creatief-met-stempels-groep is de nieuwe uitdaging “Stempelen zonder stempels”. Je mag allerlei voorwerpen gebruiken, maar geen echt stempelmateriaal behalve inkt en ook geen stempels. De voorbereiding voor deze uitdaging is al een plezier op zich, je kijkt met heel andere ogen naar de spulletjes om je heen. Op de foto zie je wat ik allemaal gebruikt heb (alleen ben ik het zilverkleurig embossingpoeder op de foto vergeten te zetten). Wie kan me vertellen waar de rode radertjes vandaan komen?

On the Creatief-met-stempels-yahoo-group the new challenge is to stamp without stamps. You can use anything as long as it is not a regular stamping tool, only ink is allowed. Searching for stuff to use is great fun, I saw my stuff with very different eyes. On the photo you can see what I finally used (I forgot to add the silver embossing powder to the composition though). Who can guess where the red cogwheels came from?

En dan het kaartje …                     And the card I made …

Eerst heb ik het witte cardstock een beetje gesponst met DI Tumbled Glass. Daarna heb ik het plastic zakje op een propje gefrommeld, net als een stempel op mijn inktkussen  (DI Broken China) gedrukt en verschillende keren afgedruikt. Toen heb ik met het kokertje en de binnenkant van het dekseltje de donkerblauwe cirkels gestempeld (DI Chipped Sapphire). Vervolgens lekker gespetterd met Iridescent Medium en goed laten drogen. Tenslotte heb ik de radertjes gestempeld met Versamark en geëmbossed met zilverkleurig embossingpoeder.

First I sponged the white cardstock with DI Tumbled Glass. Then I used a plastic bag that I scrunched and the litlle round container and lid to stamp. Next I splattered some Iridescent Medium and left it to dry. Last I stamped the cogwheels with Versamark and embossed them with silver embossing powder.

~ door Monique op 18 september 2011.

Eén reactie to “Stempelen zonder stempels / Stamping without stamps”

  1. Wat leuk Monique! We hebben geen stempels nodig :)

Geef een reactie

 
