Mooi / Beautiful

Handgeschept papier is altijd mooi om te zien vind ik. Daarom vond ik het ook heel lang zonde om deze mooie A4 die ik had te verwerken. Maar nu moest het er toch maar eens van komen. Ik heb er 5 condoleancekaarten mee kunnen maken.

Handmade paper is always very pleasing to the eye, if you ask me. That is why I waited so long to cut up this nice sheet I had. But now I was ready to put it to good use. I made a series of 5 sympathy cards.

~ door Monique op 20 september 2011.

2 Reacties to “Mooi / Beautiful”

  1. Mooi papier in stukken snijden, daar heb ik ook altijd moeite mee Monique. Maar deze rouwkaartjes zijn wel heel mooi geworden. Heel sereen.

  2. Ik kan Godelieve alleen maar bijtreden. Je handgeschept papier is heel mooi verwerkt in deze stijlvolle kaarten.

Geef een reactie

 
