Nog meer NEP plezier / More NEP FUN

De NEP-techniek, waar ik het gisteren al over had,  kan ook toegepast worden met bloemen .

This fun technique, I told you about yesterday,  also works with flowers.

Ik probeerde het met deze rhododendron…

I used these…

De kaart is lichtjes gesponst met DI Bundled Sage. De bloemen van Hero Arts zijn gestempeld met DI Faded Jeans en Bundled Sage, de bloem-definitie van Ready2Stamp is ook gestempeld met DI Bundled Sage. Ik heb ook nog een grijze fineliner gebruikt om de geperste bloemen een beetje te accentueren en een kadertje te trekken.

I sponged just a light hue with DI Bundled Sage. The flowers by Hero Arts are stamped with DI Faded Jeans and Bundled Sage, the flower definitions are also stamped with DI Bundled Sage. I also used a gray fineliner to accentuate the pressed flowers and draw a sort of frame.

~ door Monique op 25 september 2011.

2 Reacties to “Nog meer NEP plezier / More NEP FUN”

  1. Wat een mooi resultaat!!! Schitterend!!!

  2. Wat een eer valt mij ten deel:)) Dank je voor het doorlinken!
    Ik vind dat je er echt prachtige kaarten van hebt gemaakt!!

Geef een reactie

 
