Roze en zwart / Pink and Black

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens van me liet horen, maar ik ben er nog hoor. Ik had gewoon even een drukke tijd met zeer weinig ruimte voor creativiteit. Deze atc’s heb ik gemaakt voor een maandelijkse swap op één dan de yahoogroepen waarvan ik lid ben. Het thema was “Roze en Zwart”.

It’s been a while since my last post, but I’m still around. I only had a chronic lack of time to be creative.  These atc’s I’m showing today are made for the monthly swap on one of my yahoogroups.

 

~ door Monique op 17 november 2011.

2 Reacties to “Roze en zwart / Pink and Black”

  1. Mooi gemaakt, roze is ook een mooie kleur.
    Groetjes Marleen Berneel

  2. Wat zijn ze prachtig, roze vind ik persoonlijk een moeilijk kleur!!

Geef een reactie

 
