Nog meer paarse kerst / Some more purple Christmas

Omdat ik erg laat aan de kerstkaarten begonnen ben dit jaar moest het liefst een beetje snel gaan. In dat geval is het praktisch om meerdere achtergronden in één keer te maken en het verdere ontwerp van de kaart simpel te houden. Omdat ik niet van “bandwerk” hou heb ik een aantal verschillende serietjes gemaakt. Dan zit er tenminste nog een beetje variatie in en wordt het niet saai. Dit is een eerste serietje van 5  kaarten.

Because I started very late making christmascards this year, I had to go fast. So I made lots of backgrounds in one session and kept the design of the card simple. I don’t like making too many cards that are exactly the same, so I made  several limited series so I wouldn’t get bored. This is the first series of  5 cards.

Voor de achtergrond gebruikte ik zelfgemaakte spray-inkten en glimmerscreens van Tattered Angels. De kleine sneeuwvlok-spiegeltjes komen uit mijn voorraad ( ik kocht ze vorig jaar na Kerst in de uitverkoop ). De kaarten zijn afgewerkt met een strookje vellum en een tekstje van Making Memories.

For the background I used homemade spray-inks and glimmerscreens by Tattered Angels. The little snowflake mirrors are from my stash ( I bought them in the sales after christmas last year ). I used a stroke of vellum paper and a sentiment by Making Memories to finish the cards.

 

~ door Monique op 26 december 2011.

Geef een reactie

 
