Nog eens een kaartje gescrapt / Time to make a scrapcard

Het is al even geleden dat ik nog een scrapkaartje gemaakt heb, dus tijd om daar verandering in te brengen. Ik had nog een paarse kaartbasis liggen met een mislukte stempelafdruk. Zonde om weg te gooien vind ik toch. Dus  heb ik ‘m een tweede leven gegund als scrapkaart. De mislukte afdruk, zeg je? Wel daar heb ik netjes overheen gescrapt, geen mens die daar nog wat van ziet.

It’s been a while since I last have been scrapping, so time to change that. I had a purple cardbase on my desk with a badly stamped print. I don’t like to throw things away just like that, it’s always worth to make an effort to save the day. So I simply covered the badly stamped part and I’m quite pleased with the result.

De gebruikte stempels zijn van Hero Arts (bloem rechtsboven (dat was trouwens de mislukte afdruk)), Different Colours (krul links onder) en Artemio (tekstje). Ik gebruikte DI Dusty Concord om te stempelen.

Stamps used are Hero Arts (flower above to the right), Different Colours (Swirl below on the left) and Artemio (Sentiment which says “Congratulations” in Dutch). I used DI Dusty Concord for stamping.

~ door Monique op 3 februari 2012.

Eén reactie to “Nog eens een kaartje gescrapt / Time to make a scrapcard”

  1. Weer heel mooi, ik heb goed gekeken en geen ‘mislukte stempelafdruk’ gevonden.

Geef een reactie

 
