Tape lifting

In de helft van iedere maand, zo rond de 15e probeer ik een uitdaging te verzinnen voor de leden van “Creatief met stempels”. Dit keer koos ik voor de tape lifting techniek. Hier vind je een filmpje hoe je dat doet en hieronder zie je de atc die ik maakte met deze techniek.

Around the 15th of every month I try to challenge the members of our yahoogroup. This time I picked the tape lifting technique and I made this atc.

Ik heb gestempeld over de tape heen met Stazon. De stempels die ik gebruikte zijn van Different Colours (krul) en Hero Arts (advertentie).

I stamped on the tape with Stazon. Stamps used are Different Colours (swirl) and Hero Arts (advertisement).

~ door Monique op 18 februari 2012.

Geef een reactie

 
