Hallo / Hello

Het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens wat heb laten zien, maar hier ben ik weer. Niks aan de hand, hoor! Ik had alleen even een pauze nodig.

Afgelopen weekend was het weer feest voor alle stempelliefhebbers, want het was weer beurs in Zeist. En natuurlijk was ik ook van de partij, dit jaarlijks feestje wil ik absoluut niet missen. Daar heb ik de 2 uur durende autorit graag voor over. De beurs was weer uitstekend georganiseerd en ik heb me weer heel goed geamuseerd. Veel gezien, goeie ideeën opgedaan, leuke mensen gesproken en natuurlijk naar hartelust geshopt. Er waren naar goede traditie weer een aantal workshops, maar dit jaar heb ik er maar 3 gedaan. Veel van mijn aankopen moeten nog gemount worden en dan kan ik er volop van genieten. En tegen het begin van 2013 kunnen we weer beginnen aftellen tot het volgende ARTSpecially event.

It’s been quite a while you heard from me, but here I am again.

Last weekend I attended the ARTSpecially Event in Zeist (the Netherlands). I had a blast! This is an event I do not want to miss. Offcourse I did some shopping, but I have to mount my purchases before I can use and enjoy them. I also sat down to join in on 3 workshops (results : see above).

 

~ door Monique op 18 april 2012.

Eén reactie to “Hallo / Hello”

  1. Jammer dat ik er niet bij kon zijn,misschien een volgende keer.
    De resultaten van de workshops zijn prachtig!!

Geef een reactie

 
