Vakantie en reizen / Vacation and travel

Het was al een tijd geleden dat ik nog atc’s gemaakt had en daarom heb ik nog maar eens ingeschreven voor een swap. Het thema was vakantie/reizen.

It’s been a while since I swapped atcs, so I signed up for this swap. The theme was vacation/travel.


Op de stempel die ik voor de achtergrond gebruikte staat geen merk vermeld, dus dat moet ik schuldig blijven. De “poststempel” is van Eline voor Marianne Design en de andere stempeltjes zijn van Aladine. Ik heb gestempeld op kraftpapier bewerkt met gesso. De inkt die ik hiervoor gebruikte is AI Coffee en Jet Black.

Stamps used are by Aladine and Marianne Design. I stamped on kraftpaper that was coated with gesso. The ink I used is AI Coffee and Jet Black.

~ door Monique op 5 mei 2012.

Eén reactie to “Vakantie en reizen / Vacation and travel”

  1. Heel erg mooi geworden!

Geef een reactie

 
