Zwart-wit met een beetje kleur / Black and white with a bit of colour

Ik had nog genoeg papierstrips over van gisteren om nog een kaart te maken. Maar vandaag heb ik wat kleur toegevoegd. Deze kleurencombinatie zag ik in een knutselblad en sprak me wel aan.

I had enough paper strips left from yesterdays card to make another one. But today I added a bit of colour. I saw this combination of colours in a magazine and quite liked it.

De bloem en de blaadjes zijn stempels van Hero Arts en zijn afgedrukt in AI Olive. Het tekstje is van Marianne Design. De bloem is een beetje ingekleurd met kleurpotlood, in het hart heb ik wat kleefparels aangebracht.

The flower and leaves are stamps by Hero Arts and stamped in AI Olive. The sentiment is by Marianne Design. I added a little colour to the flower with a green pencil, in the heart I added some pearls.

Deze schattige mini woordenboekjes vond ik in de kringloopwinkel en kon ik natuurlijk niet laten liggen. Die kleine paginaatjes zijn zo leuk voor op een kaart!

I came across these cute mini dictionaries in the thrift shop and I had to have them. So much fun to use the mini pages on a card.

~ door Monique op 22 mei 2012.

Eén reactie to “Zwart-wit met een beetje kleur / Black and white with a bit of colour”

  1. Mooi fleurig kaartje,
    leub met die bladzijde.

Geef een reactie

 
