Bijtje / Bumble bee

Een paar weken geleden was ik in Leuven en bracht een bezoekje aan mijn favoriete winkeltje daar. Hexagoon (zo heet de winkel) is een ware schatkamer voor de creatieve ziel. Ik kocht er een prachtige stempel van een bij (ontworpen door één van de dames van de winkel !) en een rolletje washi tape (jazeker, ik ben ook aangestoken door het tape-jes virus. Deze tape met stippen is zo mooi, die kon ik gewoon niet weerstaan).

A few weeks ago I visited my favorite shop in Leuven. I bought a gorgeous bumble bee stamp (designed by one of the ladies who work there) and a roll of washi tape (oh yes, I’m infected with the tape virus too.  I simply couldn’t resist this dotty one.)

Ik heb de bij gestempeld met Versamark, geëmbossed met zwart poeder en verder niet te veel meer toegevoegd. Deze lieverd is zo mooi, die verdiend alle aandacht. Alleen een paar reepjes van mijn nieuwe tape, nog een tekststempeltje en klaar is mijn kaart.

I heat embossed this sweetie with black powder, added a few strips of my new tape and stamped a sentiment, that’s all. This cutie deserves to be in the spotlight.

~ door Monique op 26 mei 2012.

Geef een reactie

 
