Beertjes / Teddy bears

Van dit knipvel had ik maar liefst 4 stuks in mijn voorraad.

In my stash I found 4 of these decoupage sheets.

Ze zijn nog niet helemaal opgebruikt, maar ik heb toch al 4 verschillende berekaarten gemaakt.

I didn’t use all of them yet but I managed to make 4 cards allready.

Ik vond het toch wel een uitdaging om 4 verschillende kaarten te bedenken met hetzelfde plaatje. Maar ik ben tevreden met het resultaat. De gebruikte tekststempeltjes en creatable zijn van Marianne Design.

It was quite a challenge to think of 4 different lay outs, but I’m happy with the result. Textstamps and die used are Marianne Design.

~ door Monique op 31 mei 2012.

Eén reactie to “Beertjes / Teddy bears”

  1. Super, het zijn werkelijk 4 totaal verschillende kaarten geworden,
    wat kleur en een ander papier toch kan doen!

Geef een reactie

 
