Ontmoetingsdag vervolg / More about our stamping meeting

Wat een leuke dag was het gisteren in Berlare! Ik heb me uitstekend geamuseerd en ben ook erg productief geweest. Wel 6 kaarten heb ik gemaakt. Om te beginnen wil ik even showen wat ik had meegenomen voor de dames die voor de organisatie van deze schitterende dag hadden gezorgd.

What a fun day we had yesterday! I had a very good time and I was quite productive, I made as much as 6 cards. First I’d like to show you what I made for the ladies who organised this great happening.

Ik had een pakketje samengesteld met wat knutselspulletjes en verpakt in een A5 enveloppe, die ik op een andere manier gevouwen had. Er moest natuurlijk ook iets gestempeld bij zijn en dus had ik er een tag aangehangen.

I assembled a little package with cardmaking goodies and put them in an A5 size enveloppe which I refolded. It had to include something stamped too offcourse so I made a tag to embellish my gift.

Nog een close-upje van de tag. De gebruikte inkten zijn DI Shabby Shutters en Peeled Paint om te sponsen en AI Coffee om de tekst te stempelen. De stempels zijn van Hero Arts (bloemen en script) en Different Colours (tekst). Voor de ruitjes is een embossingstencil van Joy Crafts gebruikt en de onderkant is gestanst met een die van Tim Holtz.

Here a close up of the tag I made. Inks used are DI Shabby Shutters and Peeled Paint to sponge and AI Coffee to stamp the sentiment. Stamps used are Hero Arts (flower and script) and Different Colours (sentiment). The diamonds were done using an embossing stencil by Joy Crafts and the bottom was cut with a Tim Holtz die.

Deze kaart maakte ik tijdens de eerste workshop onder de kundige leiding van Linda. De achtergrond is gemaakt door met de distress inkpad lichtjes over de kaart te vegen. De bedoeling was ook om er een collagekaart van te maken : dus maskeren maar.

This card I made during the first workshop. The background is made by lightly dragging a distress inkpad over the cardstock. We also had to make it a collage card : so masking was the thing to do.

Ook deze kaart is gemaakt tijdens de eerste workshop. De gebruikte stempels zijn allemaal van Linda.

Made this card also in the first workshop.

In de tweede workshop kwam Laurettte ons vertellen hoe je oude inktkussens een tweede leven kan geven. Je kan ze namelijk nog gebruiken door er zijdeverf of ecoline op te druppelen. Deze kaart is gemaakt met stempels van Laurette.

In the second workshop we learned how to reuse old inkpads. You can revive them with ecoline or silk paints. This card was made with the teachers stamps.

Nog een kaart gemaakt met de stempels en gepimpt inktkussen van Laurette.

A second card made with the teachers stamps and pimped inkpad.

En dan mochten we stempelen met de stempels van onze buurvrouw. Iedereen had een pakketje samengesteld van haar eigen stempels, waar een tafelgenoot dan mee aan de slag kon gaan. Ik heb gestempeld met de stempels van Julie. Zij had een mooi pakketje samengesteld waar ik me helemaal in kon vinden. En ik ben heel tevreden met de kaarten die ik met haar stempels gemaakt heb.

The last workshop was also very much fun. All of us had to choose a number of our own stamps for our neighbour to stamp with. I stamped with Julie’s stamps and I’m very happy with the results.

En dit is de tweede kaart die ik maakte met de stempels van Julie.

And this is the second card I made with Julie’s stamps.

En dan nog de vooraf ingestuurde kaart waar ik het gisteren over had. Deze mooie vintage kaart kreeg ik toebedeeld en is gemaakt door Godelieve de Vylder.

Yesterday I told you about a card we all had to send in beforehand. This is the card I got and it is made by Godelieve de Vylder.

Zo dat was een heel verhaal. Ik wil alleen nog alle aanwezigen en vooral de dames van de organisatie heel erg bedanken voor een fijne, gezellige en leerzame dag.


~ door Monique op 3 juni 2012.

Eén reactie to “Ontmoetingsdag vervolg / More about our stamping meeting”

  1. Hey Monique, je bent al flink bezig geweest!!!! Ik vond het ook deze keer fijn dat je er bij was! Je kaartjes zijn mooi!!! Je hebt er je eigen stijl aan gegeven en dat is de bedoeling he! Tof dat je er bij was!
    Groetjes, Linda

Geef een reactie

 
