Mannenkaart op maandag # 10 / Cards for men on monday # 10

Ben al toe aan mijn 10de mannenkaart. Ik ben aan deze reeks begonnen met het idee dat het zich wel zou uitwijzen hoe lang ik dit zou kunnen volhouden. Tot nu toe ben ik heel tevreden dat ik al 10 weken ver ben.

This is my 10th week of the cards for men series. I surprised myself that I’ve been able to keep it up for this long already. 

Het is een pocket-kaart geworden deze keer. Het papier dat ik gebruikte is van Joy. Een leuk detail is de metalen jeansknoop.

It’s a card with a pocket. The paper I used is by Joy. The metal button is a nice detail.

De gebruikte stempels zijn van Eline’s Vintage voor Marianne Design. Alleen de verjaardagswens is een stempel van Studio Light. Ik heb gestempeld met AI Cobalt en DI Faded Jeans.

Stamps used are Studio Light (sentiment) and Eline’s Vintage for Marianne Design (stiching and button). Inks used are AI Cobalt and DI Faded Jeans.

~ door Monique op 16 juli 2012.

Geef een reactie

 
