Sober / Clean and Simple

Mijn condoleance kaarten waren op, daarom heb ik de voorraad even aangevuld.

I ran out of condoleance cards. Now I have some at hand again.

Ik heb het heel clean gehouden, dat vind ik het mooist voor dit soort kaarten.

I kept them clean and simple, that’s the style I like most for this kind of card.

De stempel is van Different Colors en is afgedrukt met AI Jet Black.

Stamp used is Different Colors and ink is AI Jet Black.

De vlindertjes en bloem komen van een knipvel dat bij een Engels magazine zat als freebie.

The butterflies and little flower are from a decoupage sheet that was a freebie with a cardmaking magazine.

In het hart van het bloemetje heb ik een plakpareltje aangebracht.

In the heart of the flower I glued a little pearl.

~ door Monique op 17 juli 2012.

Eén reactie to “Sober / Clean and Simple”

  1. Monique,
    Hele mooie, leuke kaartjes

Geef een reactie

 
