Heel veel vlindertjes / Lots of butterflies

Voor deze donderdag heb ik, in het kader van mijn opruimactie, een paar knipvellen uit oude edities van Bóóórdevol, het lijfblad van Pipoos, verwerkt.

I’m still trying to diminish my huge stash, so I, again, attacked a few decoupagesheets.

Alle gebruikte tekststempeltjes zijn van Marianne Design.

All sentiments used are stamps by Marianne Design.

~ door Monique op 19 juli 2012.

Eén reactie to “Heel veel vlindertjes / Lots of butterflies”

  1. de reactie die ik schreef waren op deze kaartjes bedoeld.
    de vorige vind ik heel mooi en stijlvol, ik was te vlug

Geef een reactie

 
