Meer / More

Nog maar wat vlindertjes om ons op te vrolijken, met dit trieste zomerweer mag dat wel.

Some more butterflies to cheer us up.

Voor deze kaart heb ik gewerkt op distress achtergrondjes. De kadertjes zijn apart gestempeld, ingekleurd met potloden, uitgeknipt en opgeplakt. De stempels die ik gebruikte zijn van Marianne Design. Het vlindertje is geplooid van theezakjes. Niet dat ik zo’n grote fan ben van theezakjes plooien, maar dit vlindertje is een klassieker die ik altijd  mooi heb gevonden (en nog steeds mooi vind).

The backgrounds are made with distress inks and water. The frames are stamped separately, coloured with pencils, cut out and glued on. Stamps used are by Marianne Design. The butterfly is folded with teabags. Not that I am such a big fan of teabag folding, but I’ve always liked this classic (and I still do).

Dit kaartje maakte ik nog met het laatste restje van de knipvellen van gisteren.

The last scrap of yesterday’s decoupagesheets was used for this card.

~ door Monique op 20 juli 2012.

Eén reactie to “Meer / More”

  1. Die vlindertjes brengen alvast het zonnetje in huis, prachtig!!

Geef een reactie

 
