Mannenkaart op maandag #11 / Cards for men on monday # 11

Deze week een bedankje voor een meneer.

This week a thank you card for a man.

Van zelfklevend metaaltape heb ik een vierkant geknipt van 5 x 5 cm en op cardstock geplakt. Dit heb ik in een embossingfolder door de Big Shot gedraaid. Daarna ben ik er met een zwarte paintdabber overheen gegaan en heb  het grootste deel er weer afgeveegd (dit geeft een meer verweerde look). Dan heb ik het vierkant gemat op een stuk wit cardstock, het is een beetje verhoogd opgebracht met siliconen. De cijfertjesachtergrond komt uit een oud boek dat ik eens in de kringloop kocht, het staat vol tabellen. Voor de zwarte radertjes heb ik ook de Big Shot gebruikt en Alterations Movers & Shapers dies van Tim Holtz. Het tekststempeltje dat ik gebruikt heb is van de Action.

The focal point for this card is a 5 x 5 cm square of selfadhesive metal tape. I stuck it to a piece of cardstock and ran it through my Big Shot in an embossingfolder. Then I covered it with a black paintdabber and removed most of it again to give it a worn look. Next I matted it on a white square of cardstock and matted that again on a piece of an old bookpage. The cogwheels are cut out of black cardstock using Tim Holtz’ Alterations Movers & Shapers dies. Sentiment used is a nameless one from a discount store.

~ door Monique op 23 juli 2012.

Eén reactie to “Mannenkaart op maandag #11 / Cards for men on monday # 11”

  1. Mooie mannenkaart !

Geef een reactie

 
