Sixties vintage reprise

Nog een kaartje in sixties stijl.

Another sixties card.

Dit is de 2de kaart die ik maakte voor een vriendin. Zij vroeg me om een kaart te maken in sixties stijl, er moest zeker een paspop en een dame in sixties stijl op staan.De achtergrond is gesponst met DI Tumbled Glass en Faded Jeans. Alle stempels die ik gebruikte zijn van Hero Arts. De dame is ingekleurd met potloden, de paspop is een Tim Holtz Alterations Bigz Die.  De eerste kaart die ik voor deze opdracht maakte zie je hier. Voor zulke opdrachten maak ik liefst meerdere kaarten zodat de opdrachtgever kan kiezen.

This is the second card I made for a friend, she asked me to make a card in sixties vintage style. She specifically wanted a mannequin and a woman in sixties colthing on it. In the background I used DI Tumbled Glass and Faded Jeans for sponging, all stamps used are Hero Arts. The lady is coloured with pencils, the mannequin is a Tim Holtz Alterations Bigz Die. For comissions like these I like to make several cards so the “client” has some choice. The first card I made can be seen here. 

~ door Monique op 29 augustus 2012.

Eén reactie to “Sixties vintage reprise”

  1. Heel erg mooi Monique!!

Geef een reactie

 
