Meer kaarten voor lekkerbekken / Know someone with a sweet tooth?

De bakrage is nog altijd in volle gang, dus hier nog wat meer kaarten voor de liefhebbers van zoetigheid.

More cards for people who like sweets.

Alle knipvellen komen uit “Mijn Hobbykaart” . Ik heb verschillende vellen gemixt en mijn eigen ding gedaan, ik volg zelden de voorbeelden in het magazine. Zelf een lay-out bedenken vindt ik veel leuker.

All decoupage images are from a Dutch cardmaking magazine. In this magazine all is included to make lots of cards just like the examples in it, but I usually don’t follow the instructions and do my own thing.

De vlaggetjes komen ook uit “Mijn Hobbykaart”. Gewoon uitknippen, tegen elkaar plakken, koordje er door en klaar.

This is also from the same magazine. Just cut out, glued together and hung on a length of bakers’ twine.

~ door Monique op 30 augustus 2012.

Eén reactie to “Meer kaarten voor lekkerbekken / Know someone with a sweet tooth?”

  1. Wat een heerlijke k(t)aarten, dat heb je prachtig gedaan!!

Geef een reactie

 
