Swing orkest / Swing orchestra

Onlangs was mijn moeder jarig. Zij houdt erg van muziek en daarom maakte ik deze kaart voor haar.

A few weeks ago we celebrated my mother’s birthday. She is a music lover so I made her this card.

Het knipvel dat ik gebruikte is een gouwe ouwe van Marij Rahder. Dank zij enkele welgeplaatste splitpennetjes kan dit orkest ook daadwerkelijk swingen.

Thanks to a few well placed brads, this orchestra can really swing.

~ door Monique op 7 oktober 2012.

Eén reactie to “Swing orkest / Swing orchestra”

  1. Hoi Monique, prachtige kaarten !! Ik wou je even laten weten, dat ik jou een Award heb gegeven, kijk maar op mijn blog ! Groetjes Enny

Geef een reactie

 
