Stempeldag Creatief met stempels / Yahoogroup get together

8 juni ll. was ik op de stempeldag van de “Creatief met stempels” yahoogroep  in Berlare. Het was een hele fijne dag!  Linda en Laurette hadden weer heel erg hun best gedaan om het iedereen naar de zin te maken. Het thema van de dag was : ATC’s  .

On the 8th of june members of our yahoogroup “Creatief met stempels” got together to have some stamping fun. The theme for the day was : ATC.

Naar aanleiding van de eerste workshop, onder leiding van Linda heb ik deze atc’s gemaakt.

During the first workshop I made the following atcs.

Juni 002 stempeldag

Na de middagpauze vertelde Laurette ons alles over het maken van connected atc’s, met onderstaand resultaat …

After a nice lunch, we made connected atcs as you can see below …

Juni 003 stempeldag Juni 004 stempeldag

En er was ook nog heel even tijd om één atc’tje te maken met de stempel van Agnes.

And there was also a little time to make this atc with stamps I borrowed from Agnes.

Juni 005 stempeldag

Ik wil ook nog even iedereen bedanken die reageerde op mijn vorige bericht. Zo stilaan kom ik weer wat op gang en heb ik weer heel veel zin om te stempelen.

~ door Monique op 25 juni 2013.

2 Reacties to “Stempeldag Creatief met stempels / Yahoogroup get together”

  1. Je ATC’s geslaagd ! Heel mooi !
    Groetjes
    Laurette

  2. Monique, je hebt het weer geweldig gedaan Ik zou zeggen doe zo voort. Ik kijk er naar uit.
    Justine

Geef een reactie

 
