Londen (deel 3) / London (part 3)

Het British Museum hadden mijn man en ik ook nog niet bezicht, dus daar zijn we ook eens een kijkje gaan nemen.

My husband and I did not visit the British Museum yet, so we went to take a look.

British Museum 001

In het museum hebben we veel prachtige en beroemde kunstvoorwerpen gezien, het was zeker een bezoek waard. Maar waar ik het nog over wilde hebben is iets helemaal anders. Voor ons vertrek had ik een beetje zitten googelen om te kijken of ik een stempelwinkel kon vinden in Londen. Ik vond er eentje die dicht bij het British Museum gelegen is en natuurlijk ben ik daar eens goed gaan rondkijken.

At the museum we saw many beautiful and famous art objects, it was certainly worth a visit. But actually I wanted to tell you about a little discovery I made. Before we left for London, I’d been googleling (is that even a word?) to see if I could find and adress for a rubber stamp shop. I found one near the British Museum and I really had to go and investigate off course.

Blade Rubber Stamps 001

Ik moet eerlijk bekennen : het is niet bij kijken alleen gebleven    :-))

I must confess : I did not just look   :-))

Blade Rubber Stamps 002

Bedankt voor jullie bezoek en geniet van het weekend en het mooie weer.

Thanks for your visit and enjoy your weekend. 

~ door Monique op 19 juli 2013.

Geef een reactie

 
